Elige tu país

Books & Training

  • CorelDRAW® X6 The Official Guide

    The Only Corel-Authorized Guide to CorelDRAW X6

  • Bring It Home with CorelDRAW: A Guide to In-House Graphic Design

    A step-by-step guidance and wealth of tips, tricks, and techniques to quickly teach you the fundamentals of clear, effective visual communication and how to structure compelling promotional pieces and ads.

  • The CorelDRAW® WorkPLACE Ready Training Package

    The CorelDRAW® WorkPLACE Ready Training Package

  • Digital Painting Fundamentals with Corel Painter 12

    This comprehensive guide provides step-by-step instructions for using the basic features of Painter along with a Wacom graphics tablet.

  • Secrets of Corel Painter Experts

    Get one-on-one access to the creative and technical process of professional artists who use Painter in their work.

  • The Painter Wow! Book Tenth Edition

    Learn how to use Painter 12’s exciting new features for the most realistic digital painting experience. Fully revised to cover the new features of Painter 12.

  • Inside CorelCAD™ for Macintosh®

    Reference manual for CorelCAD (Macintosh version) users

  • Inside CorelCAD™ (Windows)

    Reference manual for CorelCAD (Windows version) users

VideoStudio Pro X5

CorelDRAW Graphics Suite X6

Corel es una de las empresas de software líderes mundiales con más de 100 millones de usuarios activos en más de 75 países distintos. Nuestros productos proporcionan a los particulares y a las empresas las herramientas de software eficaces y fáciles de usar que necesitan para mejorar su productividad y complementar su estilo de vida. Producimos el software multimedia Digital Studio, el software de edición de vídeo y creación de películas VideoStudio, el programa de edición de fotografías PaintShop, el software de diseño gráfico CorelDRAW Graphics Suite, la gama de software de ofimática WordPerfect Office, el software de reproducción de DVDs WinDVD y la gama de productos de software de compresión de archivos WinZip. Puedes descargar una versión de prueba gratuita de todos nuestros productos.