Pixelated a phpBB Template by SkaidonDesigns
 
  Fragland
Forum for gamers by gamers
  Register
FAQ
Search
Memberlist
Usergroups
Profile
Log in to check your private messages
Log in

De grote 'ik heb net deze film gezien'-thread
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 74, 75, 76
 
Post new topic   Reply to topic    Fragland Forum Index -> Film, Muziek, Cultuur
View previous topic :: View next topic  
Author Message
b|0-0|n
InTeRgAlAcTiC-AsS


Joined: 07 May 2004
Posts: 8880
Location: out there

PostPosted: Tue Dec 27, 2011 6:44 pm    Post subject: Reply with quote
yea Hugo zou de enige zijn voorlopig waardoor ik me nog s laat verleiden tot een 3D brilletje opzetten.
_________________
.-= Wise men talk because they have something to say; fools talk because they have to say something =-.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website

Author Message
asqwanka
Kleine Piemel


Joined: 14 Jul 2002
Posts: 12742
Location: Hammerzeit

PostPosted: Tue Dec 27, 2011 8:15 pm    Post subject: Reply with quote
Ik ga straks kijken (22:30), zal laten weten of het de moeite was Smile
_________________
Haha Boon, you suck.

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger ICQ Number

Author Message
Desertwolf
Emperor-Ass


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2200
Location: Willebroek

PostPosted: Tue Dec 27, 2011 9:35 pm    Post subject: Reply with quote
asqwanka wrote:
Schijnt goed te zijn, ik ga hem binnenkort wel eens gaan bekijken. Maar Hugo staat hoger op mijn verlanglijstje.

Is the Rum Diary spannend? Ik heb dat boek destijds gelezen en vond dat eigenlijk helemaal niet spannend, vroeg me van in het begin af hoe ze daar in godsnaam een boeiende film van kunnen maken.


Spanning is misschien niet meteen het goede woord, ik heb het boek niet gelezen maar in de film gaat het voornamelijk over de corrupte wereld waar het hoofdpersonage in terecht komt en zijn zwak voor Chenault.
Het zijn vooral Johnny Depp en Michael Rispoli die de film dragen met hun gezamenlijke scènes. Het verhaal (in grote lijnen) zoals in de film weergegeven had voor mijn part grotendeels non-fictie kunnen zijn met de corrupte ambtenaren en buitenlandse rijken die lokaal misbruik maken van de arme bevolking.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger

Author Message
Desertwolf
Emperor-Ass


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2200
Location: Willebroek

PostPosted: Tue Dec 27, 2011 9:36 pm    Post subject: Reply with quote
Morgen staat trouwens de nieuwste Sherlock Holmes op de menu Smile.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger

Author Message
asqwanka
Kleine Piemel


Joined: 14 Jul 2002
Posts: 12742
Location: Hammerzeit

PostPosted: Wed Dec 28, 2011 10:34 am    Post subject: Reply with quote
asqwanka wrote:
Ik ga straks kijken (22:30), zal laten weten of het de moeite was Smile


Magisch sfeervol filmpje, de 3D is voor een keer zelfs niet af te raden. Bij momenten moet ik die vreselijke bril wel afzetten omdat het lastig begint te worden aan mijn ogen, maar ook dat kon de pret niet drukken. Scorsese weet hier weer een pareltje neer te zetten die prachtig past bij deze tijd van het jaar. Geen meesterwerk om nooit meer te vergeten, maar wel een dikke aanrader.
_________________
Haha Boon, you suck.

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger ICQ Number

Author Message
Desertwolf
Emperor-Ass


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2200
Location: Willebroek

PostPosted: Sat Dec 31, 2011 12:06 pm    Post subject: Reply with quote
Desertwolf wrote:
Morgen staat trouwens de nieuwste Sherlock Holmes op de menu Smile.


En hij was de moeite Smile Net zoals de vorige helemaal niet te vergelijken met de boeken op gebied van setting en stijl maar wel de vermakelijke actiefilm die hij wilt zijn met dank aan Robert D. JR.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger

Author Message
b|0-0|n
InTeRgAlAcTiC-AsS


Joined: 07 May 2004
Posts: 8880
Location: out there

PostPosted: Sat Dec 31, 2011 3:50 pm    Post subject: Reply with quote
Eerste was idd ook best genietbaar. MAar da's nu iets waar ik niet meer voor naar de cinema ga. Te duur.
_________________
.-= Wise men talk because they have something to say; fools talk because they have to say something =-.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website

Author Message
DoubleD
Universal-Ass


Joined: 28 Feb 2003
Posts: 8038
Location: Leuven

PostPosted: Mon Jan 16, 2012 7:25 pm    Post subject: Reply with quote
Drive (van 2010) - genietbaar!
_________________
you should always follow the one who seeks truth and run away from the one who has found it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website

Author Message
Zembla
Ass-Hole


Joined: 27 Aug 2003
Posts: 420
Location: Antwerpen

PostPosted: Tue May 01, 2012 11:19 am    Post subject: Reply with quote
Gisteren naar The Avengers gaan kijken in de cinema.

Blij dat het met een gratis ticket was. Ik had besloten om voor eens mijn reservatie tegenover courante filmsmaak opzij te zetten, en ik begon bijna te geloven dat het een goede film zou kunnen zijn.

It isn't.

Een film die draait rond eindeloze vuist-op-muil dialogen. Eigenlijk gewoon de natte droom van de pipo's die ons Iron Man enz hebben geleverd. Enkel jammer dat ze uit heel de Marvel stal die deze planeet zou moeten redden (jawel, The Avengers), enkel de onbekende miskleumen kiezen. Really, Captain America? En wat hebt gij? Een schild? Boo-hoo. Iron Man doet ook mee, en Mark Ruffalo verbrast z'n acteer talent aan een groen monster. Ed Norton en Eric Bana wilden blijkbaar niet meedoen aan deze soep.

Oh, good news, er komt ook ongetwijfeld nen tweede van. Bereid u dus maar voor op een volgende uitgemolken franchise.

-Z
Back to top
View user's profile Send private message

Author Message
Speed
GOD ASS


Joined: 27 Feb 2003
Posts: 12663
Location: Antwerpen

PostPosted: Wed May 02, 2012 12:00 am    Post subject: Reply with quote
Mark Rufalo vondek ni zo super als de Hulk (Ed Norton was vééél beter), maar voor de rest vondek het wel leuke film. Ge moet wel in uw gedachten houden dat het een brainless action flick van Marvel is natuurlijk, ge moet bij dat soort films geen hoogstaand verhaal verwachten.

De aktie was goed, de grappen bij momenten hilarisch, special effects toch wel de moeite, ... wat wilt ge nog meer? Oh, en blijkbaar is er ongeveer een half uur geschrapt waarin meer te zien is omtrent Captain America. Ge moogt dus waarschijnlijk een Director's Cut verwachten op BLU Knipoog

Oh, en mocht ge het ni weten: Hulk, Thor, Iron Man en Captain America zijn effectief The Avengers. Spider-Man komt ni voor in die serie, noch Fantastic Four, noch X-Men. Als ge dan naar The Avengers gaat kijken moet ge ni verwachten om bvb Wolverine te zien he Knipoog

En last but not least: Captain America is een genetisch gemanipuleerde mens. Als ge de film Captain America: The First Avenger gezien zou hebben zou ge weten dat hij wel iets meer heeft dan een schild. Black Widow en Hawkeye aan de andere kant zijn dan weer slappe kost (yes, Scarlett Johansson ziet er ni slecht uit, maar die scene met Loki toont duidelijk dat ze een fat ass heeft - was eigenlijk het enige waar ik aan kon denken tijdens die hele scene)
_________________
Fragland.net - Fragland Arcade - Fragland.be
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger

Author Message
Zembla
Ass-Hole


Joined: 27 Aug 2003
Posts: 420
Location: Antwerpen

PostPosted: Thu May 03, 2012 6:49 pm    Post subject: Reply with quote
Speed wrote:
[...]


Ge hebt 100% gelijk. Ik wist dan ook niet echt waaraan ik begon. Aangezien ik verwachtte dat niet heel de wereld (die er goede recensies over had geschreven) heel dien achtergrond kende, ben ik er maar gewoon naartoe gegaan.

Eerlijk gezegd, zonder die achtergrond kunt ge 't ook wel pruimen ze. Maar goh, slecht, goed, ik weet het niet. Ik heb het niet meer 100% voor zo'n films. Vecht actiescenes waren vroeger minder special effects, en minder over the top. Nu is 't precies heel den tijd één of andere bizarre combinatie van mixed martial arts. Ben da een beetje beu gekeken. Als ze dan heel den tijd van die vuistslag helden ten tonele brengen, dan vervagen al die actiemomenten wel eens. Als de film dan het ongeluk heeft om enkel uit actie te bestaan wordt heel de film gewoonweg één homogene brei van vuisten en raar uitziende aliens. Kwamen die Aliens trouwens voor in die strips mss? Iemand een idee?

Wat ge zegt van humor, ja. Maar aan den andere kant. Aan de hand van wat ik in de zaal hoorde, lijken die grappen bijna berekend. Precies alsof ze ze net iets te nauwkeurig hadden afgeregeld aan de hand van een testpubliek.

Maargoed, ik ben misschien ook meer negatief dan de film verdient. Ik ben heel dat "episch" heldengebeuren een beetje beu, de film industrie staat daar tegenwoordig bol van. Niets is nog wat ingetogen. Alles wordt gigantisch hard buiten proportie geblazen. Precies alsof de filmmakers nu meer luisteren naar reclamemakers dan naar scenaristen Smile

Ne film is meer een marketingproduct dan een intellectuele creatie dezer dagen. Iron Man, Transformers... allemaal sterk hetzelfde. Checklist afwerken van: hot chick, charismatisch hoofdpersonage, wereld gegijzeld, heroische comeback na initiele dreiging/twijfel aan held, geijkte humor...

Soit, genoeg overgerationaliseer zwartgekijk voor vandaag Hehe

-Z
Back to top
View user's profile Send private message

Author Message
Speed
GOD ASS


Joined: 27 Feb 2003
Posts: 12663
Location: Antwerpen

PostPosted: Thu May 03, 2012 10:40 pm    Post subject: Reply with quote
Quote:
Ne film is meer een marketingproduct dan een intellectuele creatie dezer dagen. Iron Man, Transformers... allemaal sterk hetzelfde. Checklist afwerken van: hot chick, charismatisch hoofdpersonage, wereld gegijzeld, heroische comeback na initiele dreiging/twijfel aan held, geijkte humor...

Klopt, maar dat is nog een van de weinig zaken waar ik effectief voor naar de cinema ga, de rest kijk ik thuis wel op BLU. Enige voordeel van cinema is het supergrote scherm, voor intelligentie heb ik genoeg aan mijn 50" die scherper is dan cinema en surround systeem dat meer detail geeft dan cinema Smile
_________________
Fragland.net - Fragland Arcade - Fragland.be
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger

Author Message
Desertwolf
Emperor-Ass


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2200
Location: Willebroek

PostPosted: Fri May 04, 2012 9:31 am    Post subject: Reply with quote
Speed wrote:
Quote:
Ne film is meer een marketingproduct dan een intellectuele creatie dezer dagen. Iron Man, Transformers... allemaal sterk hetzelfde. Checklist afwerken van: hot chick, charismatisch hoofdpersonage, wereld gegijzeld, heroische comeback na initiele dreiging/twijfel aan held, geijkte humor...

Klopt, maar dat is nog een van de weinig zaken waar ik effectief voor naar de cinema ga, de rest kijk ik thuis wel op BLU. Enige voordeel van cinema is het supergrote scherm, voor intelligentie heb ik genoeg aan mijn 50" die scherper is dan cinema en surround systeem dat meer detail geeft dan cinema Smile



²nd!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger

Author Message
b|0-0|n
InTeRgAlAcTiC-AsS


Joined: 07 May 2004
Posts: 8880
Location: out there

PostPosted: Fri May 04, 2012 5:15 pm    Post subject: Reply with quote
True...

Having said that, ik ga nu even zien naar Cabin in the Woods. It better be worth it. Kan ook nog de Avengers worden.
_________________
.-= Wise men talk because they have something to say; fools talk because they have to say something =-.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website

Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Fragland Forum Index -> Film, Muziek, Cultuur All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 74, 75, 76
Page 76 of 76

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group


 
phpBB Template designed by SkaidonDesigns